.. de nem lehetetlen. Mitől lesz egy tárhelyszolgáltató megbízható? Elsősorban a szolgáltatásminőségre alapozzuk a megbízhatóságot, azonban a szolgáltatás teljesen nem ismert mindenki előtt.—
Mi bizonyítja legjobban a megbízhatóságot? A kommunikáció, azaz a tárhelyszolgáltató rendelkezésre állása akár technikai segítségre van szükségünk, akár valamilyen problémánk adódott a tárhellyel kapcsolatban.
A hibákról
Csak az nem hibázik, aki nem is csinál semmit. Így a tárhely szolgáltatótól sem várható el hogy minden esetben minden körülményre felkészült legyen. Ez gyakorlatilag lehetetlen, azonban nagymértékű felkészültséggel lehet csökkenteni a kockázatokat.
Mitől megbízható?
A megbízható tárhelyszolgáltató több tárhely csomagot is biztosít, és lehetővé teszi azt a lehetőséget is, hogy saját magunk válasszuk ki mi a számunkra megfelelő szolgáltatás. Ugyanakkor, ha igényeljük, már az első lépésektől igyekszik a segítségünkre lenni. Az igényeinknek megfelelően képes olyan szolgáltatást ajánlani számunkra, amivel minden tervünket véghez tudjuk vinni.
A megbízható tárhelyszolgáltató ugyanakkor folyamatosan ügyel. Bármikor fordulhatunk hozzá, legalább e-mail-ben, amire belátható időn belül reagál is.
A tárhely szolgáltatás egyébként is egy állandó felügyeletet igénylő feladat. A szerverek folyamatos karbantartása alapvető szolgáltatásként kell hogy szerepeljen. Ahhoz hogy egy tárhely valóban üzembiztosan működjön a szolgáltatónak gondoskodnia kell a hardveres meghibásodások esetén felmerülő problémákról ugyanúgy, mint a szoftveres problémák megoldásáról.
Ügyelnie kell a biztonságra. Nem elegendő a felhasználók biztonsági igényeire hagyatkozni, mivel a tárhely biztonságát a felhasználó minden esetben nem szavatolja. Gondoljunk csak egy gyenge jelszóra vagy a biztonsági mentésekre.
Ezek az apró dolgok, amik szavatolni tudják a problémák esetén a gyors reagálást. Ne ijedjünk meg attól, ha a szolgáltató nem elégszik meg alapszintű jelszavak használatával, hiszen ez egyrészt a mi biztonságunkat szavatolja másrészt a szolgáltó összes ügyfelének érdekében hozott óvintézkedés.
Hogyan válasszunk szolgáltatót?
Kommunikáljunk, és teszteljünk. Erre a DiMa tárhely szolgáltatása esetén lehetőségünk van a z oldal sarkában megjelenő chat ablakon keresztül, de akár e-mailt is küldhetünk az ügyfélszolgálatnak.
Tesztelj
A puding próbája az evés. A tárhely adminisztrációs felületének és a rendszer működésének áttekintésére a legjobb megoldás az ha kipróbálod a teszt tárhelyet, ahol a teljes funkcionalitás rendelkezésre áll.
A teszt tárhely igénylése itt kérhető!