Olvasási idő: ~7 perc
Felmerülhet benned a kérdés (valamelyest jogosan ebben a rendkívül gyorsan fejlődő világban), hogy manapság, amikor mindenki online próbál érvényesülni, az e-mailezés nem tűnik-e egy kicsit „régimódinak”. Az igazság azonban az, hogy a hírlevélszolgáltatás egy olyan eszköz, amely időről időre bizonyítja, hogy továbbra is az egyik leghatékonyabb módja az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak. Igen, még 2024-2025 környékén is! És nem csupán kisvállalkozások számára ideális – nagyobb cégek természetesen ugyanúgy profitálhatnak abból, ha egy hírlevélküldő rendszer segítségével érik el közönségüket. (Gondolj csak bele, hány nagy hírportál, magazin vagy könyvkiadó hírlevele landol naponta virtuális postaládádban. És persze ne csak magadat nézd, mert Te lehet, hogy azonnal, olvasás nélkül törlöd valamennyit, de minden ember más!)
Összeszedtük Neked a hírlevelezés 5 legnagyobb előnyét. Egyáltalán nem meggyőzésképp, objektív tények következnek:
Közvetlen és személyes kapcsolat az ügyfelekkel
Automatizáció és időmegtakarítás
Mérések és elemzések
Üzleti növekedés skálázható megoldásokkal
Környezetbarát és költséghatékony