A marketingeszköz, amellyel fillérekből növelheted vállalkozás sikerét – Hírlevélszolgáltatás

Olvasási idő: ~7 perc

A marketingeszköz, amellyel fillérekből növelheted vállalkozás sikerét – Hírlevélszolgáltatás

Felmerülhet benned a kérdés (valamelyest jogosan ebben a rendkívül gyorsan fejlődő világban), hogy manapság, amikor mindenki online próbál érvényesülni, az e-mailezés nem tűnik-e egy kicsit „régimódinak”. Az igazság azonban az, hogy a hírlevélszolgáltatás egy olyan eszköz, amely időről időre bizonyítja, hogy továbbra is az egyik leghatékonyabb módja az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak. Igen, még 2024-2025 környékén is! És nem csupán kisvállalkozások számára ideális – nagyobb cégek természetesen ugyanúgy profitálhatnak abból, ha egy hírlevélküldő rendszer segítségével érik el közönségüket. (Gondolj csak bele, hány nagy hírportál, magazin vagy könyvkiadó hírlevele landol naponta virtuális postaládádban. És persze ne csak magadat nézd, mert Te lehet, hogy azonnal, olvasás nélkül törlöd valamennyit, de minden ember más!)

Összeszedtük Neked a hírlevelezés 5 legnagyobb előnyét. Egyáltalán nem meggyőzésképp, objektív tények következnek:

 
  1. Közvetlen és személyes kapcsolat az ügyfelekkel

  Egy jó hírlevél sokkal többet jelent egy egyszerű e-mailnél. A hírlevélszolgáltatás lehetővé teszi, hogy közvetlen, személyre szabott üzeneteket küldj ügyfeleidnek. Egy jól megírt hírlevélben egyszerre informálhatod a feliratkozókat új termékekről, szolgáltatásokról, akciókról, miközben erősíted a márkahűséget. A személyes hangvétel növeli az ügyfelek elköteleződését, hiszen egy-egy jól időzített üzenet sokkal hatásosabb lehet, mint bármilyen közösségi média poszt. Ide is nyugodtan vigyél tehát közvetlenséget: egy veled megtörtént esemény, a te kétségeid elmesélése az új termék vagy szállítási mód kapcsán, esetleg egy családi sztori vicces tálalása nagyon is belefér egy ilyen keretbe! Hidd el, szeretik az „embert”, vagyis az „emberi” viselkedést látni az olvasók. Fontos, hogy érezzék és tudják, áll valaki a cég mögött, akivel azonosulni tudnak.      
  1. Automatizáció és időmegtakarítás

  Az egyik legnagyobb előnye egy professzionális hírlevélküldő rendszernek a tömeges levélküldés lehetősége. Nem kell többé órákat tölteni azzal, hogy manuálisan küldöd ki az e-maileket – a rendszer automatikusan elvégzi helyetted. Így időt takaríthatsz meg, amit az üzlettel, vállalkozással kapcsolatos más fontos tevékenységekre fordíthatsz. Ráadásul az automatizált rendszerek személyre szabott ajánlatokat és tartalmakat is küldhetnek az ügyfelek viselkedésének megfelelően. Például ha már valaki megvásárolt egy karkötőt nálad, ajánlhatod neki a hozzá illő nyakláncot. De ha csak feliratkozott, viszont nem vett még semmit, neki kiküldheted a nyakláncról és a karkötőről, vagy az egész szettről szóló ajánlatod. Az időszakos hírlevélkampányokat pedig még nem is említettük! Nyakunkon a black Friday és a karácsonyi szezon, amikor az olvasók még fogékonyabbak a személyre szabott hírlevelekre. De ugyanígy nagy kampányidőszak az év kezdete a januári fogadkozásokkal, vagy a húsvét, a szeptemberi iskolakezdés stb. Biztosan a Te szolgáltatásaid, termékeid is „behúzhatóak” valamilyen időszakos kategóriába. Ha mással nem, egy épp aktuálisan futó trendet meglovagolva. Ezek is mindig nagyon népszerűek. Az időmegtakarítás erre is érvényes: időzítsd be előre kampányaid!     hírlevélküldő rendszer      
  1. Mérések és elemzések

  Tudod, melyik hírleveled működött a legjobban? Milyen arányban nyitják meg az e-maileket, kattintanak a linkekre, vagy éppen iratkoznak le a listáról? Egy professzionális hírlevélküldő rendszer pontos statisztikákat nyújt ezekről az adatokról. Így nem csupán feltételezésekre kell hagyatkoznod, hanem konkrét számokkal dolgozhatsz. Az adatok alapján finomíthatod a következő kampányokat, növelve az elérést és a hatékonyságot. Erre a marketingeszközre is fokozottan érvényes: tesztelj, tesztelj és tesztelj! Folyamatosan próbálkozz! Írj eltérő stílusban, néha kevesebb szöveget, csatolj mondjuk több képet, és vizsgáld meg a statisztikák alapján, melyik volt a sikeresebb leveled!      
  1. Üzleti növekedés skálázható megoldásokkal

  Egy jó hírlevélszolgáltatás nem csak a kis- és középvállalkozások számára előnyös. Nagyobb cégek számára is elengedhetetlen, hogy megfelelő csatornán érjék el a célközönségüket. A modern rendszerek lehetővé teszik a tömeges levélküldést, így akár több ezer ügyfelet is könnyedén elérhetsz egyetlen kampánnyal. Ráadásul ezek a rendszerek skálázhatók, vagyis ahogy nő az ügyfélbázisod, úgy tudod a szolgáltatást is bővíteni. A feliratkoztatás technikailag nagyon egyszerűen beemelhető, integrálható a honlapodra, amit akár külön előnyként is kiemelhetnénk, de „csak” ötöt ígértünk a bevezetőben…, és a következőt mindenképp fel akartuk sorolni:      
  1. Környezetbarát és költséghatékony

  Nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a hírlevelek küldése nemcsak a környezetbarátabb megoldások közé tartozik, hanem igazán költséghatékony is. A hagyományos marketingmódszerekkel (például nyomtatott hirdetésekkel) szemben a hírlevélküldő rendszer működtetése kevesebb költséggel jár, miközben jóval szélesebb közönséget érhetsz el. DiMail rendszerünkben korlátlan számú címlistával dolgozhatsz, és akár fél millió levelet is kiküldhetsz havonta (vagy ebben az esetben már valószínűleg a marketingesed, ha ekkora a listád).     Egy jól felépített hírlevélszolgáltatás tehát nemcsak hatékony, hanem hosszú távú, pozitív eredményeket is hozhat vállalkozásod számára. Legyen szó személyre szabott ajánlatokról, tömeges levélküldésről, vagy automatizált folyamatokról, a hírlevelek segítségével közvetlen kapcsolatot építhetsz ki ügyfeleiddel, miközben növeled a vállalkozásod elérését és bevételeit. És vegül is mi más lenne a célod, nem igaz?!  

  Ha még nem próbáltad, és eddig nem fordítottad hasznodra a hírlevélküldő rendszerek előnyeit, itt az ideje, hogy beépítsd őket a marketingstratégiádba! Vagy ha külön marketing divíziótok van, küldd el nekik is blogbejegyzésünket, és add meg nekik elérhetőségünket! 🙂 Itt ki is tudod próbálni teljesen ingyen és kötelezettségmentesen a hírlevél-szolgáltatásunkat, még banki adatokat sem kérünk előre!   https://www.dima.hu/bill/?/cart/hirlevelszolgaltatas/    

  Kérdésed, észrevételed esetén fordulj hozzánk bizalommal, szívesen állunk rendelkezésedre!   https://www.dima.hu/bill/?/cart/hirlevelszolgaltatas/      
Címkék: , , , ,