Olvasási idő: ~6 perc
Tudjuk, hogy egy céget irányítani, legyen az kis- vagy középvállalkozás, közel sem egyszerű. Több ezer információ cserélhet gazdát cégen belül akár 1 nap alatt is, amit ha nem kezelünk megfelelően egy jó rendszerben, könnyen elveszhetünk. —
A létrejött káosztól pedig munkatársaink és mi magunk is frusztráltak leszünk, nem is beszélve ügyfeleinkről, akik a kialakult helyzetnek végül megisszák a levét. … majd végleg búcsút intenek nekünk.
Régebben még minden vállalkozás úgy indult, hogy beszerezte az induláshoz szükséges informatikai eszközöket, mint az email és fájl szerverek, melyek akkor még igen jelentős költségekkel bírtak. Ma viszont, a felhők világában elég csak bérelni egy ilyen infrastruktúrát, ami közel sem jelent már akkor pénzügyi terhet egy cégnek.
A megoldás egyszerűbb, mint gondolná.
Gondoljon csak bele, hogy az e-mailjei, a névjegyzékei és a naptára nélkül mennyire lebénulna, ezzel együtt pedig, egyik pillanatról a másikra veszélybe kerülhetnének cége folyamatai is. Azt mondom, kezelje már most ezt a helyzetet, vigyen rendszert a vállalkozása életébe. Szó szerint.
Ha használt már levelezést és csoportmunkát támogató szoftver(eke)t , akkor azért, ha viszont még nem, akkor meg itt az ideje, hogy megismerje a piac jelenleg legjobb és legköltséghatékonyabb megoldását. Ez a Zimbra, a felhő alapú, vállalati belső kommunikációs rendszer.
—————————
A Zimbra üzenete: Megosztani minden olyan információt, ami a közös munkához kell.
————————–
A Zimbra segítségével az email-ek, a naptárak, a névjegyzékek és a fájlok is könnyedén elérhetővé válhatnak munkatársai, vagy akár külsős partnerei számára. Mindehhez pedig nem kell számítógép-zseninek lennie, hiszen pofonegyszerűen kezelhető a szoftver, felhasználóbarát felülettel rendelkezik.
4 pozitív dolog, amit a Zimbra hozhat a cége mindennapjaiba:
– sokkal nyugodtabban aludhat, hiszen vállalkozása minden fontos információja egy biztos rendszerben van.
– Ön számára és munkatársai számára is átláthatóbbá válnak a munkafolyamatok, az ügyfélkezelés.
– nyaraláskor sem kell aggódnia, hiszen időtől és helytől függetlenül hozzáférhet a rendszerhez.
– költséghatékony megoldás, így több pénz maradhat a cégen belüli további fejlesztésekre.
“Miért kell nekem a Zimbra?”
Világunk kommunikációja felpörgött, információ- és adatcunamik zúdulnak ránk percről-percre. Ma már egy cég sem engedheti meg magát azt a luxus, hogy ezeket ne kezelje. A munkatársakkal és ügyfelekkel való gördülékeny munka prioritást élvez, mindemellett a mobilitás is kiemelt szemponttá vált. Ezen felbuzdulva a Zimbra megcsinálta a legjobb szoftvert.
7 okom is van arra, miért kell most azonnal bevezetni cégébe ezt a szoftvert!
1. Bárhol, bármikor, bárhonnan. Csak egy számítógép vagy telefon kell hozzá és a világ bármely részéről bejelentkezve már kezelheti is vállalkozása ügyeit. Sőt, offline módban is könnyen használhatja.
2. Platform független, fut Microsoft Windows, Linux vagy épp Apple rendszereken is.
3. Könnyen összekapcsolható, integrálható más rendszerekkel, mint például a Microsoft Exchange, Oracle, SAP, a közösségi felületeken (pl.: Facebook, Twitter) pedig a rendszerből való kilépés nélkül böngészhetünk, posztolhatunk.
4. Könnyen használható, testre szabható. Egyszerűen kezelhető benne akár egy nagyobb méretű postafiók, legyen szó emailekről vagy akár hangüzenetekről.
5. Minimális a rendszer karbantartási igénye.
6. Korlátok nélküli tárhelyet biztosít.
7. Sokkal olcsóbb és korlátlanabb megoldásokat biztosít, mint a Microsoft Exchange.
A Zimbra legfontosabb szolgáltatásai, amikre biztosan szükséged lesz:
Email szolgáltatások
- Saját domain név az email címben.
- Korlátlan email tárhely.
- Email mappák megosztása.
- Korlátlan email cím használata azonos fiókhoz csatolva.
- Korlátlan alias és csoportos e-mail cím létrehozása.
- Egyedi aláírások definiálása.
- Külső postafiókok (pl.: gmail) integrálása.
- Automatikus válaszüzenetek készítése.
Napár
- Megosztható naptár kezelés.
- Találkozók, események szervezése.
- Megbeszélések összehívása.
- Meghívottak automatikus értesítése.
- Tárgyalók lefoglalása.
- Céges eszközök foglaltságának ellenőrzése.
Feladatok kezelése
- Megosztható feladatlisták külső és belső felhasználókkal, illetve azok nyomon követése.
- Feladatok generálása email-ekből.
- Időzítések és értesítések beállíthatósága.
- Saját vagy közös használatú dokumentumok létrehozása és kezelése (pl.: szerződések, számlák).
Névjegyzék
- Névjegyzék cégen belüli és kívüli megosztása.
Chat
- Vállalati belsős beszélgetés.
- Elérhetőség státuszának jelölése.
Mobilitás
- Offline, internet kapcsolat nélküli levelezés .
- Könnyű szinkronizálás bármely eszközre.
- Eszköz lopás esetén a rendszer távoli törlése, PIN kód beállítás.
Mire idáig elolvasott már értheti, hogy mennyire elengedhetetlen a Zimbra bevezetése és használata vállalkozásában. Ezzel ügymeneteit sokkal átláthatóbbá és hatékonyabbá teheti, így nem csak kollégái, de ügyfelei is elégedettebbek lesznek.