Olvasási idő: ~6 perc
Hirdetés nélkül senki nem fogja ismerni a termékeidet és a szolgáltatásaidat, ezért ajánlanod kell. Két lehetőséged van arra, hogy információkat adj a fogyasztóidnak: van a hagyományos marketing vagy a tartalom marketing. —A legjobb marketing az, amelyben ez a kettő keveredik egymással, de a feladatod, hogy a legjobb hirdetési formát megtaláld ahhoz, hogy elérd a céljaid.— Mielőtt elvetnéd a hagyományos marketing lehetőségét, mert idejétmúltnak gondolod és csakis a tartalom marketingre fókuszálnál, mert az új és korszerű vess egy pillantást a két stratégia közti különbségekre! Hagyományos marketing csatornák és tartalom marketing stratégiák Az első és a legnyilvánvalóbb különbség a kettő között az elosztás. A hagyományos marketing követi a médiumokat, hogy üzenetet továbbítson:
- Kereskedelmi Tv és rádió
- Újságok és magazinok
- Fejlécek, címszalagok
- E-mail felületeken hirdetés, brosúrák, szórólapok
- E-mail üzenetek
- Weblap bekezdések
- Blogolás, beleértve a te posztjaidat és a látogatók bejegyzéseit
- Grafikák
- Videók
- E-book