Olvasási idő: ~3 perc
Dizájn trendek, amikkel találkozhatsz 2016-ban
Mindig a jövő felé közelítünk, jobb eszközöket keresünk. A céged évét kezd a lehető legjobban! A várható top trendek 2016-ban a következőek: Teljes képernyős videók A teljes képernyős videók már jobban uralják a weblapokat, mint a slideshowk, minden cég ezzel promótálja leginkább a márka arculatát, ezzel versenyeznek a fogyasztókért. Gyors, rövid, lényegre törő és figyelemfelkeltő, ilyen egy jó bemutató videó, oda szegezi a néző figyelmét.— Óriási menük Az óriási menüket imádják a felhasználók, mert könnyű használni, telefonon és tableten is könnyedén rá tudnak kattintani, könnyebben észrevehető. A legtöbb felhasználó elsők közt emelte ki ezt a lehetősséget. A kategorizálás és lenyíló oszlopsorok megkönnyítik a keresést, gyorsabb és gördülékenyebb a felhasználó számára. Több áttűnés A szokásos unalmas, lapos dizájn helyett a weblap készítők szeretik vegyíteni az áttűnéseket a weblap fejlesztése során, talán 2016-ban még inkább, mint eddig. Az áttűnések izgalmasak, vizuálisan érdekesek és figyelem felkeltőek. Ad egy pluszt a weblapnak. Egyszerű felhasználói felület A telefonon és tableten böngészők leginkább az egyszerű tipográfiát kedvelik, nagy, éles és legfőképpen jó minőségű képekkel. A tipográfia kulcsfontosságú egy weblap szempontjából, könnyen olvashatónak és átláthatónak kell lennie, főleg a kisebb képernyők miatt. Nagyon telített, élénk színek Élénk, merész és telített színek! Ezek képviselik a 2016-os web dizájnt. Emlékezetes benyomást teremtenek a márka arculatának. Hangulatjelek mindenhol Valószínűleg ismered az úgynevezett ’’emojikat” más néven hangulatjeleket, előszeretettel használják a közösségi médiában, kommunikációs eszközökön, alkalmazásokban. A felmérések szerint az üzenetek jelentős része tartalmaz már hangulatjeleket. Tedd elérhetővé a weblapodon!